فراه نما

فراه نما
دینی, علمي، فرهنگي، سياسي و....  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فراه نما و آدرس farahnama.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





2 - رعایت تعادل ضروری است:
یک سه‌پایه برای اینکه سر پا بایستد و تعادل داشته باشد باید هر 3تا پایه را داشته باشد، اگر فقط یک یا 2پایه داشته باشد سقوط می‌کند. سلامتی ما نیز بر پایه3 عامل استوار است که برای حفظ آن، زندگی ما باید شامل هر یک از این سه بخش باشد.
غذایی که می‌خوریم 70درصد، ورزش 20درصد و محیط زندگی، طرز فکر و احساسات و تعاملات اجتماعی 10درصد در سلامتی ما نقش دارند.

3 - غذاهای سالم مصرف کنید:
غذاهای سالم، بهتر جذب می‌شوند، انرژی بیشتری به انسان می‌دهند و سیستم ایمنی بدن را قوی‌تر می‌کنند. غلات و دانه‌های گیاهی بخورید؛ البته سعی کنید آنها را به‌صورت سبوس‌دار و جوانه‌زده مصرف کنید. از خوردن میوه و سبزیجات غافل نشوید. میوه‌ها را می‌توانید به صورت آبمیوه که 2 یا 3 تکه میوه در آن انداخته‌اید مصرف کنید.

4 - روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید:
شما تحصیلات کسب می‌کنید و مبالغ زیادی صرف خانه و ماشین می‌کنید، اما از خودتان غافل هستید. روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید؛ بدین‌منظور تعدادی کتاب درباره سلامتی مطالعه کنید، بیاموزید که چه چیزهایی موجب سلامتی و چه چیزهایی موجب بیماری‌های فرساینده می‌شود و به کلاس‌های آموزش تغذیه بروید.

5 - خود را منضبط کنید (هیچ کس دیگر نمی‌تواند این کار را بکند):
سعی کنید سال به سال سالم‌تر شوید. سلامتی خود را نادیده نگیرید. بسیاری از مردم بیشتر از آنکه به خودشان توجه کنند به خانه، ماشین و برنامه‌ریزی برای تعطیلات می‌پردازند.سعی کنید اینگونه نباشید. به خودتان و سلامتی‌تان اهمیت بدهید. خود را منضبط و ملزم کنید که آنچه را که درباره سلامتی آموخته‌اید در سبک زندگی‌تان پیاده و اجرا کنید.

6 - سلامتی مانند یک مسافرت است:
بدن به‌طور شگفت‌انگیزی این خاصیت را دارد که خود را بازیابی کند و به حالت اولیه برگردد. شما می‌توانید از چاقی، اعتیاد و سایر رفتارهای مخل سلامتی رهایی یابید. همیشه رفتارها و اعمال شما در 3 ماهه گذشته، سلامتی کنونی شما را رقم می‌زند. به این هدف که سالم‌تر شوید، متعهد شوید و با شادی، لذت و انرژی زندگی کنید.

  همشهری آنلاین

  زهرا بذرگر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 دی 1391برچسب:, ] [ 5:28 PM ] [ بريالي محمدي ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

((به وبلاگ من خوش آمدید)) برای يك بار پريدن، هزار هزار بار فرو افتادم. ::: ::: ::: هیچ انسانی دوست ندارد بمیرد، اما همه آنها دوست دارند به " بهشت " بروند... اما ای انسانها... برای رفتن به " بهشت " ... اول باید مرد. ::: ::: ::: ::: ::: ::: هيچ وقت رازت را به کسي نگو. وقتي خودت نميتواني حفظش کني چطور انتظار داري کسي ديگري براي شما راز نگهداره. محمدي محصل دانشكده طب در کشور ترکیه-آنکارا Mohammadi studying Medicine College in Turkiye-Ankara WWW.Farahnama.loxblog.com
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1285
بازدید کل : 4715
تعداد مطالب : 228
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت



تماس با ما

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


Pichak go Up

.

.

.

<-PollName->

<-PollItems->

قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
(بهترین لینک باکس)

  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ